Såg ni???

Så fruktansvärt irriterande! Såg ni Kalla Fakta om snushandlen och tillverkningen? Alltså, vd för Swedish Match, förmodligen mångmiljonär, poppig kostym och vältrimmad frilla.. Men what´s up med tre enormt långa nedåtlutande hårstrån från högra ögonbrynet?! Måste ju skymma sikten, klipp klipp! Älskar inte hans familj honom, har han inga vänner? Hur kan han hållas med hängbrynet? Hur kan hans frisör låta honom lämna stolen utan att trima de tre monstren, eller ännu bättre, ryck dom så att jag aldrig någonsin behöver se dom igen!! Klipp Klipp är allt jag begär när man ska synas så i tv, KLIPP KLIPP.



Idag när jag kom hem från Helsingborg, lite smink på det gamla som smetade kvar sen gårdagen, en slabbkladd kanonrosa läppstift, highlighter i oändlighet och stårfräslugg i den discosvettiga kalufsen.. Gillar kombinationen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

e bilden kanske lite photoshoppad? ;)

Dina läppar ser större ut än vanligt nämnligen!

Nu blir det skräckis, har du otur hörs mitt skrik enda bort till Torp.

Kram

2009-10-25 @ 21:48:25
URL: http://geggamojor.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Haha njae lite för avancerat för mig! Dock kan jag erkänna att jag faktiskt bokstavligt talat smetat på läppstift, både innanför och utanför linjerna! :) var skräckisen bra??

2009-10-30 @ 13:02:01
URL: http://anywhereisparadise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0