Partyt (jättenördigt att säga party)

Partyt i kort sammanfattning.
(Jag gick på strumpesock till och från stan, hade glömt promenadskorna hemma!.. host..)

Partyt: Cardinal vid runt 1..
Ex ute, framför i kön, jag och Stina lekte gömma korven då, fast vi gömde oss själva.

Sen råkade en kille armkroka min handväska vid baren.

Jag: Hallåå däär, har vi kanske en väskryckare bakom oss?
Killen: Neej jag lovar skulle faktiskt bara förbi, men ville gärna gå nära, det ska jag inte förneka.
Jag: Jasså helt säkert? Nåja håller lite extra i väskan i alla fall..
Killen: Tro mig, det finns mycket jag vill slita av dig, men väskan är inte en av dom..

Stina-citat:
"Nej nu jävlar ska jag ha honom. Jag ska fan ta honom, och hångla. Ska jag?, va, ska jag? Ja jag gör fan det!"

Skummis på dansgolvet.
Skummis: Går fram med bestämda steg och granskar mitt ringfinger, men verkar inte finna något förutom ett par kroat-genetiska små hårstrån.
Jag: Ja?
Skummis: Skulle bara kolla så att du inte var förlovad.
Jag: Nej det är jag inte, men trots det har du nog inte någon chans, jag har pojkvän.
Skummis: Nej, säkert? aha men vi kan ju dansa i alla fall..
Jag: Och även om jag inte haft det hade du nog inte haft någon chans, därför.. eh ja, därför bara!


Telefonsamtal söndag 11.50..
Jag: Är din nya brud så jävla korkad eller?
Ex: Du, hon är fan det dubbla av allt du någonsin var!
Jag: Jotack, jag SÅG det..
Ex: Jävla benrangel.
Jag: Hellre det.

Gammal kärlek rostar aldrig...
Varför är det så att man måste föräckliga dom gamla och nya tjejerna till ett ex/pojkvän? Tills man gjort dem så äckliga att blotta tanken på dom små svinen gör en helt spyfärdig..
Egentligen var det ingen fråga, jag vet att man göra det för att själv må bättre, men fan vad mycket jobb som krävs för att genomföra ett föräckligande, kan dock konstatera att det definitivt är värt det..

Kommentarer
Postat av: stina

ja och hur fan gick de hahah.. JAG BEHÖVER EN MAN inte en pojke som lägger näsan i blöt hahah..Du skulle sagt nej :P



ASSÅ allvar sa han benrangel?? pisst jag blir han kan gå och lägga sig, pissa på honom fan haha

2009-10-19 @ 21:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0