Kräftan 22/6-22/7

Mest handlar tisdagen om romantik. Är du singel kan en oväntad flirt leda till helt nya drömmar.

...JO tjena!..

Började 13.15, C pallade inte ens gå upp när jag gick upp vid 10.
Där var inget jag kunde äta till frukost eftersom han VET att jag inte äter grovt bröd.
Och han VISSTE att jag skulle iväg och handla igårkväll men pallade väl inte nämna något om bröd.
Så där fick jag sitta till 13.00 utan mat, vägrade åka och handla eftersom jag var iväg och gjorde det igårkväll.
Drog upp sjusovaren, och förklarade att jag inte tänker komma dit fler gånger om han inte kan ta lite hänsyn till mina matvanor, vilket jag hade gjort om det gällde honom.
Jag begär inte mycket, men ska fan ha frukost!

Nu tycker ni kanske att jag är oschysst och sur, men testa själv att inte äta på typ 20 timmar och kom sen och snacka..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0