Fredag kväll

Och här sitter jag. Fast besluten att det ska bli en lugn vit helg. Efter skoljobb blev det middag med familj och diverse respektive, ja, nästan alla respektive. Från högtalarna skrålades det kroatisk musik och köket var fullt med folk. Jag hoppas verkligen att min familj och släkt fortsätter vara så stor när jag blir äldre, massvis av kusiner, barn, nästkusiner och sysslingar överallt. Danska, svenska, kroatiska. Nu sitter jag framför tv:n utmattad, slutspelad och slutpassad på barn. The Shining på 9:an och jobb imorgon. 4 ynka timmar på världens glassigaste jobb men ändå blir jag sur och butter av bara tanken på det, fara hit och dit, vara trevlig och vara smart. Äh, väl där känns det bara roligt att träffa kollegor och skoja med världens goaste Erica!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0