Fan vad kasst!

Jaja fortfarande skitdålig på att uppdatera bloggen, vadan detta???..

Fredag: Sov bort halva mitt liv kändes det som. Gosade med bebis Linnéa som vi passade. Gosade med C som jag också passade.  :) 

Lördag: Äckeljobbade, inte alls sugen. For hem som ett skott, gjorde mig iordning för kalas. Åt en massa gott och träffade roliga släktingar, tog den lilla blå och tuffade in till HBG. Mötte Stina för drinkar, skvaller och pardeeeyy! Sov över och åkte till jobb söndag igen, usch och fy.. Middag, mys och madrassvändning hos C söndag kväll. Nu är halva hans säng officiellt min, har lagt den ännu mjukare sidan av madrasserna uppåt nu på min sida. C kände och klämde så att jag avlastade rätt - skönt..
Sån lyxjävelsäng vill jag också ha hemma!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0