Dessutom

Dessutom var jag och C på bio igår. Efter att ha försovit oss på en snabb eftemiddagslur, kokte jag potatis i blixtens fart och sedan blev det middag innan filmen. Vi såg "Flickan som lekte med elden", jag tyckte den var bättre än föregående, C tyckte tvärtom. Vi hade bokat dubbelsätena längst bak, och efter halva filmen 1,5 h, ytnyttjade jag även det andra dubbelsätet bredvid så att vi kunde bre ut oss lite mer, romantik i all ära, men med lite avstånd kan det ibland bli ännu bättre.    :)
Men ni som sett den, visst var lebbscenen lite väl?? Det behöver ju inte var äckelvarning på det. Tjuvkikade på C under scenen och han såg inte heller ut att njuta av den vulgära situationen. Dock slår den ett bra slag för feminismen, inte bara killar som ska hålla på med vulgo och äckel-sex!
I övrigt var den också väldigt grov och Hollywood-aktig, men gillade den, tyckte det var hyfsat realistiskt och inte så segtuggat som andra svenska deckarfilmer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0