Då var det kväll.

Sitter och skriver på min projektplan inför LIA-perioden (lärande i arbete). Från och med nästa vecka ska vi ut i 8 veckor på en form av praktik, för att lära oss mer och visa att vi behärskar våra nyfunna kunskaper vad gäller Visual Merchandising. Spännande!
Jag för min del, har ett avtal med skolan och ska istället för detta starta ett eget företag! Vad detta företaget ska kunna erbjuda i slutändan får förbli en hemlighet än sålänge.

Idag fick jag en kallelse till vaccination för swineflu, får visst någon form av "förtur". Och kom i veckan överens med min läkare när jag var där, att det bästa och säkraste för mig var att ta den. Hade det inte varit för lugnskador etc. sedan jag var sjuk, hade jag aldrig tagit den. Tycker det känns skumt och är orolig för att vaccinet egentligen inte är helt 110% färdigtestat. Jag menar det går inte att förneka att det har varit hysteri efter detta vaccin..

Jag och Malin smålyxade på lunchen. Köpte varmrökt lax och potatissallad, Pepsi Max och Cola Zero, eller seerå som Malle Balle sa idag!



Hem om ett par timmar och byta om och käka. Nu sitter jag hos C som precis kallat mans-kön för "Tower of power" haha, sjukt!!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Duu din lilla paparazzi...du skulle ju inte fota mig ju! ;) Ses imorgon och lycka till!

2009-10-22 @ 22:28:39
URL: http://geggamojor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0