Busschaufför - read it!!

På högstadiet tog vi bussen till skolan från vår by till en annan lite större håla.
Oftast kom man med andan i halsgropen, nyduschat hår, halvsminkad och med jackan i handen i sista minuten för att stoppa bussen på väg mot skolan. När man sedan sitter där och pustar ut som bäst, lutar huvudet tillbaka mot rutan och vilar, slås mikrofonen på.
Vi har en ny busschaufför - och rolig är han också.

Busschaufför:
"Ja hejsan kids! Jag ville bara berätta en snabb historia för er, rör INTE gardinerna, jag menar det. Bussen är skitgammal och INGEN har NÅGONSIN tvättat gardinerna. RÖR DOM IIINTE.
Man springer till bussen, hoppar på och är svettig, vart torkar man sig? Jo, GARDINERNA!
Det är kallt ute, man hoppar på och behöver snyta sig, vart gör man det? Jo, i GARDINERNA!
Man råkar ta på något äckligt under sätet, vart torkar man av det? JO, GARDINERNA!
Man åker bakfull och spyr, vart torkar man sig? Jo, GARDINERNA!

Så för fan, RÖR DOM INTE!

Behöver jag ens nämna att ingen ville sitta innerst efter det?



Dedicated to: marnelia.blogg.se
Favorit i repris..

Kommentarer
Postat av: Martina

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Jag dör och kissar på mig samtidigt! Så jävla sick!!! hahahahahahahhahaha



Varför i tusan är jag vaken nu? Jag är som ett barn på julafton (ullared today ju), som vill klämma på tomtens paket.. ha....ha...haaaa..

2009-10-02 @ 07:14:27
URL: http://marnelia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0