Uppdatering sedan igår.

Glömde ju nämna att vi var ute och åt igår, jag, C, mamma, pappa, lillebror och hans tjej. Vi stack in till Lund för att äta på min farbrors restaurang, och innan det tog vi en liten snabbtur i stan för att kika lite julklappar.
Pappa med sin sedvanliga tur parkerande sen mitt vid Clemenstorget på en halvtimmesparkering, jag grinade elakt och sa att han skulle få ångra det men givetvis inte.. Neejdå, 2 timmar senare gick vi ut och givetvis lyste p-boten med sin frånvaro.. Jaja, alla kan inte ha sån tur. När jag känner mig rolig och peppad ska jag berätta om den gången jag fick en p-bot, men inte nu.

Nu jävlar ska jag jobba vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0