The irongang does Malmo

Yes indeed! Ikväll blir det reunion för gamla järngänget från högstadiet (på sätt och vis). Vi brukar ses, men sällan allihopa samtidigt. Vi ska hem till Ullis, numera Malmöit för tacos, sprit och skvaller för att sedan lunka (eller nej Martina KÖR) ner till Le Båt för partaj och dansellidans..
Här är vi som joinar!!


Alkis-Stina kallade vi henne förr i tiden, mest för att hon var typ motsatsen. Men det ska vi nog inte göra längre, tiderna har förändrats! Hon har dessutom en förmåga att alltid prata skit om folk som råkar befinna sig i närheten, exempelvis på tåg, buss, matsalar etc. Äh, hon har generellt dålig tajming på när man ska snacka och knipa, kan man summera det så?? :)

Ullis! Vi kan väl enas om att jag inte ens ska ta upp vad Ullis benämndes som en och annan gång! ;) Men lätt den lite mer extrema av oss??!!

Martina Godingen med nästan lika rå humor som mig, vi kan gotta oss i råheter en hel dag om det vill sig. Och Martina kryddar gärna det hela med ett evil-laugh från tåspetsarna.

Jennie Den mer internationella av oss som gärna omformulerar våra äventyr till engelska rubriker. "What the fuck är hennes fucking problem, oh my God somebody just kill that bitch!"

Mia är helt klart den lite mer mogna av oss. Hon är alltid så omtänksam, snäll och mycket klok!!! Dessutom himla kul på fyllan! :)

Jag. Jaha fan vad tråkigt det blev plötsligt.. Beskriva sig själv?? Hmm jag är väl det som behövs, behöver jag vara trög är jag det, extrem så är jag det, men oftast clown förmodar jag eftersom min brillijanta humor är oundviklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0