Tenta, shopping och middag

Idag är jag helt slut efter födelsedagsbakande, födelsedagsfjäsk och föedelsedagsmiddag med gäster. Men kul var det! Upp tidigt denna rysliga dag för en tenta, gick nog bra, helt okej och kanske bättre. Stack sedan till (häng med nu) Jägerso Center - Burlöv - NetonNet - BUrlöv - Center Syd. Yes, i den ordningen, jäkla spring, men fick också med mig ett och annat hem! Bland annat C:s presenter som jag nog ska ge imorgon, spännande!
Inköp:
Presenter - jättehemliga änsålänge!

Klänning till bebis-Linnéa och kjol till mig.

Gullig och störtful sparbössa på Åhlens.

Spets panites..

Och present till mig själv kan man väl säga..
Eller gemensam??    :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heey...du har ju glömt att slå in Chrilles paket, för det är väl på bilden längst ner ;)

2009-11-11 @ 21:14:16
URL: http://geggamojor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0