Slutsats..

Vet ni vad jag kom fram till för någon vecka sen? Att dom som alltid vill göra något med sitt utseende, är dom som aldrig är nöjda med sig själva så som dom är. Och det måste vara jobbigt, man vet ju själv hur rastlös man blir om man får en fix idé ibland som verkar kul. Men för tillfället är jag nöjd som jag är, lagom fejkgul, lagom smal, lagom glad och lagom otränad haha! Vädret har gjort mig till en liten latmask, jag vill bara ligga inne och låta alla muskler falla och bli en slapp jävel, nej jag VILL ju inte bli slapp.. Men så blir det när man inte tränar slapp eller tjock, eller både och om man har otur, vet inte vilket som är värst.




Kommentarer
Postat av: Malin

Du är så fin putte och du skriver så klokt!

/Din vän Malin

2009-11-19 @ 21:54:50
URL: http://geggamojor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0