Skogsproblem!


Vi har ett stort problem här.. Det flyttade in en ny familj i C:s byggnad som tydligen tyckte att hallen/trapphuset/hissstationen behövde en ful grön blomma som de inte ville ha längre.. JÄTTEFÖRBJUDET! Dagenefter har någon dessutom satt en asful rullbricka under i aluminium, vart ska den rulla undrar man då? Nerförtrappjäveln tänker jag då. Bara att inse att Pandoras Ask har öppnats, EN rutten förbannad familj satte bollen i rullning. Och mycket riktigt...

Nu är där en jävla regnskog i hallen!! Fick ett varningssms precis inan jag kom, C fruktade väl en hjärtattack. Jag smider nu onda planer, när det blir mörkt tänker jag vattna dom med ättika och rengöringsmedel, sen ska dom dödens dö. C tycker jag är falsk och tantig, därför ska blåneka när växterna sakta sloknar och dör.
Men inombords ler jag stort.


Kommentarer
Postat av: Flax arm

Hahaha lätt du ska döda dom jävla blommorna.

Jag hade gjort det :)

2009-11-27 @ 18:04:43
Postat av: Maliin!

neeej bevara växterna. Vem vill int mötas av lite växtlighet än en sterila sjukhustrapp som dessutom luktar funky... :/

Fika??

2009-11-28 @ 14:24:40
URL: http://geggamojor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0