Nyår i fjällen

Ingen avskyr nyår så mycket som jag! Fantastiskt överskattat och oftast fullproppat av förväntningar som aldrig infrias.. Därför hakar jag mer än gärna på C:s idé om att göra om nyår till en vecka i fjällen med släkt och vänner. Visserligen lär jag inte undkomma nyårsmiddagen ute på någon restaurang, men i värsta fall kan jag ju spela sjuk, om jag verkligen känner för att ge nyår fingret. Men å andra sidan är det kanske jättedumt att ge nyår fingret.. I värsta fall ger nyår mig finger sen i kommande 365 dagar! Nu ska det vara bokat och klart, gött med 2 skidsemestrar, sa ju att jag ville ha det! Förena värmande sprit med frisk luft, mysiga kvällar vid brasan och sportande på dagarna som avslutas med afterski som mjukar upp knäna innan hemfärd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0