No walk in the park

Nej det är det fan inte! Och det hade jag inte förväntat mig, men tungt, det är det absolut!!
Man tror kanske att det är glassigt "åh sitta hemma och pilla med eget företag 7 veckor.." Men shit säger jag bara, man går upp varje morgon, läser faktaböcker, konkurrentsurfar på nätet, skriver budgetar och formulerar texter som ska lämnas in.. Flera timmar om dagen varje dag. Förstår ni att man spyr på det nu? Förstår ni att ett minustecken i likviditetsbudgeten kan trolla fram en tår i ögonvrån? Att en försvunnen siffra i word kan göra mig galen. Man kommer inte ifrån det, hela företaget ligger där i datorn och hånskrattar och ropar på en och vill ha uppmärksamhet varje minut man inte är där! Puh - jag har blivit mamma - till ett företag.

(Sitter även nu och pillar med det relativt oönskade barnet)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0