Menssvettningar och citronvatten

Var iväg idag och letade present till C. Sååå jobbigt, mensvärk och allmän ångest över presentletandet och "What if??" i baktankarna.. Tänk om jag inte hittar något, eller ännu värre. Tänk om han inte gillar det! Det värsta jag vet är att behöva lämna tillbaka presenter.
Bara av att försöka välja gratulationskort blev jag helsvettig. Och det blev inte bättre av att en klämkäck kille stod i kassan och skulle spela Allan-Ballan (haha askul att säga allan-ballan vem kom på det egentligen!?).

Han: Hittar du ibland alla våra kort??
Jag: Njae det är ganska många.
Han: Ja jag vet, sjuukt mycket!!!
Jag: Mm.
Han: Äh, du har ju tid på dig, vi har öppet till 8.
Jag: Jag har INGA planer på att behöva leta så länge, ska dra snart.
Han: Oh tänk om jag också kunde dra snart (drömmer sig bort och suckar) gööööött.
Han: Jasså det blev det kortet? Fan va gött alltså.
Jag: (Betalar..)
Han: Hejdå, ha det nice. Ta hand om dig!!!
Jag. Ehh hejdå.



Nu sitter jag här med en "halv" present, får en del på morgonen men resten får vi hämta ihopa under dagen. Resten av kvällen ska jag plugga inför provet på onsdag, var sjuk när vi hade en tenta i skolan och nu måste den göras!! Isvatten med citron är fantastiskt, i dessa mens-tider är jag sjukt sötsugen, men tydligen ska citron göra att magsäcken drar ihop sig. Skönt att slippa behöva sitta och tugga på något heeeela tiden!




Kommentarer
Postat av: Malin

Isvatten och Lime is the shit!

Lycka till med presentletandet och Ge Chrille en liten gratulationskram ifrån mig.

2009-11-10 @ 11:19:19
URL: http://geggamojor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0