Lulu Carter - Äntligen hemma

Jag känner verkligen att jag har genomskådat Lulu Carter i Äntligen Hemma. Kan hon inreda i mer än en stil?? "Idag hade jag tänkt mig ett Marockanskt tema." "Vi ska inreda i lite blandad stil med Marockanska influenser." "Idag hade jag tänkt mig något uppfriskande fräscht i en modern Marockansk stil!"
Hon flippade helt ut i sin blogg där hon hängde ut både hennes man och dennes älskarinna med namn och utseende. Kvinnan var dessutom barnläkare i Lund, proffsigt..
Hennes favoritsyssla är att i så många program som möjligt, visa att hon kan gå ner i split och bysta runt med djup urringning. Men jag kan tyvärr inte påstå att jag ogillar henne, jag tycker faktiskt ingenting, mer än att hon givetvis är lite småtöntig.
Bloggen hittar ni HÄR:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0