Lördag i LA

Igår var vi hos Mia och Martin i Landskrona. Det är så kul med Mia och Martin, för dom är jättelika!! Man hade kunnat tro att dom är tvillningar, men det är dom inte, dom är ett par, och det hade inte varit okej om dom varit tvillingar. Nej, då hade jag faktiskt sagt ifrån, satt ner foten liksom! Stopp och belägg, i LAGENS namn faktiskt.
Tänk sen om/när de får barn, barnen kommer vara jättelika dom båda två, ehh och det är inte andras barn?? Äh, ni fattar.
Vi förfestade iaf hemma hos dom och stack sen ner till stan, där jag träffade Malle (A) Balle Cooling, fan det var länge sen!! Vi är så himla kul. Igår var Malin kankse lite mer rolig än mig, men jag ska ta igen det som fan nästa gång, jag ska vara så rolig att jag knappt överlever min egen rolighet!! Så snart får jag väl börja plugga skämt och fula miner, prestationsångest!!

Infälld bild på Malin, var ej snabb nog med kameran igår, och Malle hon är snabb hon. Ojojoj, jag hade inte en chans!

Jag - i lugg och leopard.

Le Preparty (om man nu säger så)

Martin och Jennie. Jennie utan sin pluta-med-läpparna-och-ge-stora-ögon-poseen! Jennie liknar lite en katt när hon gör så, en snygg katt. Som vissa av er vet så jämför jag ALLA personer jag träffar med djur. Måste ha ett djur till varje person liksom, men två får lov att vara samma djur. Annars är det ju omöjligt. Många liknar ju katter liksom. Tur för Jennie att jag gillar katter, mjjauu.

Det originella och inte alls förutsägbara partytricket av Stina. Stina hon spinner däremot som en katt när Jennie hetsar och trissar henne till att ställa upp på en vighetsshow.

Kommentarer
Postat av: stina

ja jag kände igår att de va sista gången ni får se de party triket.. dags för nya moves

2009-11-08 @ 13:53:33
Postat av: Malle cooling

Putte, det var ju en jädrans tur att vi partajade på olika ställen i lördags för jag ser att vi hade samma partyoutfit, dvs leopardtröjan. Vi hade sett ut som tvillingar...fast ändå inte ;/

2009-11-09 @ 17:56:18
URL: http://geggamojor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0