Kräftmiddag

Idag ska vi lyxa till det och ha en mini-kräftskiva med kräftor, räkor, crabsticks, ägg, majonäs och baguetter!! Mmm..



Sedan ska jag påbörja den djävulska spraytan-kuren, och få en härligt gyllenGUL färg till den 20:e när vi har spelning haha! Linda är alltid så Snygg och brun, och så kommer jag, blekfisen. Skumt ändå, vi är lika mycket kroater både två, och så fick inte jag ett endaste brunt pigment. Men som en sa till mig en gång, man kan inte bara ha brun choklad, vissa måste vara vita också, och det är faktiskt också gott.. Hahaha!


Kommentarer
Postat av: Linda

hahahaha du är så söt!! jag lovar att inte sola en enda gång innan vi åke!!! så får du kleta på med brun utan sol DEAL!

2009-11-12 @ 18:50:20
Postat av: Elisabeth

Haha oh ja, det låter bra!, men du kan sola om du vill, även med all världens brun utan sol kommer jag att vara blekfisen och du den mörka chokladen! :)

2009-11-13 @ 01:06:25
URL: http://anywhereisparadise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0