Helgens bilder..

Åh nu har jag julpyntat och duschat av gårdagens äventyr (Ja, jag gick till jobb idag svettig och hårsprayig).
Sitter med datorn i knäet och tittar på Sunes Jul, skulle skriva en massa kul citat från igår men minns fan inte för tillfället! Ni som var där får gärna friska upp mitt minne.

Eftersom jag inte fick någon helbild på min outfit får jag knåpa ihop en mental picture. Det var dessa stövlar och jeans..

Men denna snygga topp nerstoppad i brallorna, svart med puffärmar, mm.

Dinner time!





Time to smoke.

Vem ser läskigast ut här då? Alla är lika illa om ni frågar mig!



Episod i garderoben på båten..
Jag försöker tränga mig ut från gareroben (packat med folk!!!) och in till dansgolvet men hamnar mitt i ett killgäng, Jag försöker tränga mig förbi och en kille flyttar på sin kropp, allt utom ett ben, som han låter vara kvar mellan mina..
Jag: Örk!
Han: Hehe, mmmm
Jag: NEJ ÖRK
Han: Nänä mmmmmm
Jag: Amen örk för fan
Han: Okej då.. Grabbar, släpp fram barbie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0