Helgen

Som sagt så var det en vit helg. I lördags stannade jag hemma heela dagen och bara småpillade med lite allt möjligt. Solen sken och på kvällskvisten letade jag fram dunjackan och så gick vi ut i trädgården för att göra upp en brasa. Jo, brasa. Vi har en ganska stor trädgård, och i den en skogsdunge där vi slänger ihop en brasa och grillar lite allt möjligt när vädret tillåter. Lite skogskänsla sådär mitt inne i villakvarteret. Mina föräldrar tillhör den skara som tycker att trädgårdsarbete utöver gräsklippning och klippa häckar är bortkastad tid. Förutom framsidan (för att inte göra grannarna galna) så har vi inte mycket till rosenbuskar och trädgårdsanlägging.   :)

Här har vi den planerat vilda skogsdungen, proffsigt anlagd för att se ovårdad och skogig ut, eller??!!

"Elda i busken" som vi brukar kalla det när vi eldar där ute.

Såhär jäkla galen såg jag ut när jag skulle samla upp luggen för en sminktvätt.
Ville inte att vattnet skulle komma i håret och då kan man ibland se ut såhär, inget konstigt med det, eller??!!

Kommentarer
Postat av: Malle cooling

Putte, saknar dig!. När ska vi ta fika och spana? ;)

2009-11-04 @ 09:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0