Goder afton

Usch, tung i locken, ögonlocken. Har minsann hunnit med både skoljobb och Burran idag (coolt slang för Burlöv Center).. Blev som vanligt en del shopping, lägger upp lite bilder imorgon. Just nu ligger jag här och funderar över min önskelista till julafton, ska faktiskt börja skriva på den så snart jag får tid! Har förhoppningsvis även lyckats lura i C att man som par ska ge sin tjej en nyårspresent! Det kan jag tycka skulle sitta fint där uppe i fjällen på nyårsafton. Då tittar han skeptiskt på mig och säger: "Varför ska du få present och inte jag? Du gillar ju inte ens nyårsafton!" Desto större anledning att ge mig en present då - Tycker jag..   :)

Sug Patt - God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0