Frissa, fika och gos

Efter en lite längre runda hos Jennie The Frillmaker för slingning av utväxt och toppning (en bra bit) drog jag till LA och hämtade upp Malle. Vi mysfikade som hon så fint beskrev det, och snackade EN MASSA! Alltid lika kul  :) Men tiden rusade iväg och vips så var alla affärerna stängda!! Väl hemma väntade syrran och bebis-Linnéa i tomtedräkt, så jäkla söt! Vi gosade och dansade till julmusik, sen blev hon gnuffig och dom fick åka hem.
Jag har bestämt mig för att absolut inte jobba imorgon. Istället ska jag strunta i allt vad LIA heter och ägna mig åt det absolut viktigaste som finns, sin släkt och sina vänner. Malin med det stora hjärtat, har inspirerat mig och det är fan på tiden, imorgon ska jag hem till mormor och morfar och försöka visa hur mycket dom betyder för mig.

Jag på väg mot Svalöv!


Frillmaker på hugget!

Sexy mama!

Haha Linnéa ser gigantisk ut i mina armar, men hon är inte så tung som man kan tro..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0