Analt

Jag skulle nog behöva något analt, inte för att jag känner något kraftigt behov utav det direkt, utan för att jag helt enkelt plågas av smärtor. Och sedan tidigare snowboardäventyr på högstadiet vet jag att det läkare gör för att rätta till en tilltuffsad svanskota är att gå in analt och trycka till den. Tro nu inte att jag tillåtit detta, nej jag bangade och härdade ut den gången, att man sen fick pikar i skolan det fick man liksom härda ut det med.
"Ööh duuu! Vad har du gjort på sportlovet eftersom du har svårt för att sitta ner va? Man skulle ju kunna tro att du varit med mig!" Jättekul Markus E.
Eller "Jasså ont i svansen sa du? Jag kan gå in och fixa den" Fantastiskt snällt Freddie men nej tack.
Nej, fan om man nu tvunget skulle få besök där borde det åtminstonde vara av fri vilja eller av någon annan positiv anledning. Men fan alltså vad ont jag har i svanskotan gammal-tant-varning på det, what to do??


Kommentarer
Postat av: malle a :)

Låt läkarna tuffsa till den, du kommer gilla det tror jag :)

2009-11-13 @ 15:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0